Οι μαθητές της Β τάξης του 29ου ΔΣ Αχαρνών με αφορμή την παγκόσμια εβδομάδα δράσης της Action Aid: Πλανήτης 2030, συζητήσαμε τους στόχους της Βιώσιμης ανάπτυξης που αφορούν το νερό. 

Στη Μελέτη Περιβάλλοντος διαβάσαμε, ότι το μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη μας αποτελείται από νερό, εκφράσαμε τις ιδέες μας αρχικά στην ομάδα μας και έπειτα στο σύνολο της τάξης 다운로드 다운로드. Έτσι καταλάβαμε ότι το νερό δεν δημιουργείται και ότι το νερό που έχουμε σήμερα είναι ίδιο με αυτό που έπιναν οι δεινόσαυροι! 

Στη συνέχεια συζητήσαμε τις διάφορες μορφές που συναντάμε το νερό στην καθημερινότητά μας και αναρωτηθήκαμε τι γίνεται το νερό της βροχής r소프트웨어. Ακολούθως αρχίσαμε να συζητάμε για τον κύκλο του νερού ό,τι ήξερε ο καθένας μας.

Αφού είδαμε ένα βίντεο που μας δείχνει πως μπορούμε να αναπαράγουμε τον κύκλο του νερού σε μια σακούλα, κάθε ομάδα έκανε το δικό της πείραμα. 

Κάθε ομάδα, ζωγράφισε τη δική της σακούλα και έβαλε μέσα νερό με χρώμα ζαχαροπλαστικής 다운로드. Τα κολλήσαμε στο παράθυρο τις σακούλες μας για να τις βλέπει ο ήλιος.

Την επόμενη ώρα παρατηρήσαμε τις σταγονίτσες να μαζεύονται στη σακούλα, εκεί που είχαμε τοποθετήσει τα σύννεφα και όταν πατούσαμε με το δάχτυλό μας, άρχισε να βρέχει 스팸문자 다운로드.

 

Με τη βοήθεια της δασκάλας μας, φανταστήκαμε την πορεία που ακολουθεί μια σταγόνα στον κύκλο του νερού και γράψαμε την ιστορία της σε προτάσεις,

Στη συνέχεια η δασκάλα μας,  μας μοίρασε στον καθένα μας μια σελίδα Α4 που περιείχε ένα κενό τετράγωνο πλαίσιο και μια πρόταση από αυτές που είχαμε δημιουργήσει 다운로드. Μας ζήτησε να ζωγραφίσουμε όπως θέλουμε αυτό που έλεγε η πρόταση μέσα στο πλαίσιο 3d max 2019 download.

Αφού κόψαμε προσεκτικά τις ζωγραφιές, τις κολλήσαμε μπερδεμένες σε ένα χαρτόνι 다운로드.

Τις λεζάντες τις βάλαμε με τη σειρά 다운로드. Ορίσαμε την αρχή του παιχνιδιού και τους κανόνες.

 

Παίξαμε το παιχνίδι μας με τους συμμαθητές μας σε μικρές ομαδούλες 다운로드. Με το ρομπότ μελισσάκι ξεκινώντας από την αρχή, ο κάθε μαθητής διαβάζει την πρόταση και προσπαθεί να βρει τη ζωγραφιά της, Έπειτα σκέφτεται και προγραμματίζει το ρομπότ ώστε να μετακινηθεί στη ζωγραφιά 다운로드. Όποιος προγραμματίσει σωστά με την πρώτη παίρνει 10 πόντους ενώ αν κάνει λάθος έχει μια δεύτερη ευκαιρία και μαζεύει 5 πόντους. Νικητής είναι ο παίκτης που θα πάρει τους περισσότερους πόντους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *