- 3 Διδακτικές ώρες
- Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες αναλαμβάνουν να βοηθήσουν την οργάνωση Αid που θα μεταφέρει βοήθεια στους κατοίκους και τα ζώα της Λιμνούπολης, που έχει πληγεί από πλημμύρες 영화 자막 다운로드. Το πρόβλημα είναι ότι έχουν καταστραφεί οι δρόμοι και τα μόνα διαθέσιμα μέσα είναι αεροπλάνα που μπορούν να ρίχνουν τη βοήθεια από ψηλά.
- Το πρόβλημα είναι ότι πολλά από τα πράγματα μπορούν να καταστραφούν, όποτε πρέπει να σκεφτούν και να κατασκευάσουν μηχανισμούς που θα επιτρέψουν να φτάσουν στο έδαφος χωρίς να σπάσουν ή να σκορπίσουν.
- Στη δράση συμμετείχαν 19 μαθητές/ήτριες της Ε΄ τάξης του 26ου ΔΣ Αχαρνών
Στην αρχή συζητήσαμε όλοι μαζί πιθανές λύσεις που θα μπορούσαν να δοθούν ώστε τα εφόδια να φτάσουν σε αυτούς που τα χρειάζονται χωρίς να καταστραφούν, μερικές από αυτές τις ιδέες ήταν:
α 트로피코 6 다운로드. να το δέσουμε σε μπαλόνια
β. να το δέσουμε με σκοινιά και να το κατεβάσουμε από το αεροπλάνο
γ 컨셉 리더 다운로드. να φτιάξουμε ένα αερόστατο και να το ρίξουμε
δ. να χρησιμοποιήσουμε αλεξίπτωτο
ε jdk 1 6 0 download. να κάνουμε «ελαφριά» πακέτα που δεν θα έχουν πολύ βάρος και θα πέφτουν σιγά
στ 다운로드. να το τυλίξουμε με υλικό συσκευασίας (πλαστικό με φούσκες αέρα)΄
- Κάποιες από αυτές τις λύσεις αποδείχθηκε ότι δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν, όπως το να αυτή με χρήση σκοινιών δεμένων από αεροπλάνο για να κατέβουν με αυτά τα εφόδια ή το να χρησιμοποιηθεί αερόστατο.
- Η ιδέα για χρήση ελαφριών πακέτων απορρίφθηκε, αφού έγινε η δοκιμή να πεταχτεί ένα βαρύ και ένα πιο ελαφρύ πακέτο με καραμέλες από τον πρώτο όροφο και τη διαπίστωση ότι φτάνουν μαζί στο έδαφος 사이 툴 다운로드.
- Για να βρεθεί η καλύτερη λύση ως πρόκληση ζητήθηκε από του μαθητές να καταφέρουν να ρίξουν ένα καλαθάκι γεμάτο με καραμέλες και ανοιχτό από την πάνω πλευρά από τον πρώτο όροφο χωρίς οι καραμέλες να πέσουν έξω από το καλαθάκι 다운로드.
- Τα υλικά που δόθηκαν για χρήση στους μαθητές ήταν χαρτί γκοφρέ, σκοινί, μπαλόνια, υλικό συσκευασίας, συνδετήρες και σελοτέιπ και όποια άλλα υλικά μπορούσαν να βρουν στο χώρο του σχολείου 다운로드.