Οι μαθητές της  Ε΄ τάξης με αφορμή τον επιταχυντή ENGINEERING ADVENTURES μέσα από μια σειρά διερευνητικών δραστηριοτήτων μπαίνουν στη διαδικασία σχεδιασμού κατασκευών που έρχονται να λύσουν πραγματικά προβλήματα που τίθενται χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους και απλά υλικά 다운로드.

Βοήθεια από Ψηλά 

  • 3 Διδακτικές ώρες
  • Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες αναλαμβάνουν να βοηθήσουν την  οργάνωση Αid που θα μεταφέρει βοήθεια στους κατοίκους και τα ζώα της Λιμνούπολης, που έχει πληγεί από πλημμύρες 영화 자막 다운로드. Το πρόβλημα είναι ότι έχουν καταστραφεί οι δρόμοι και τα μόνα διαθέσιμα μέσα είναι αεροπλάνα που μπορούν να ρίχνουν τη βοήθεια από ψηλά. 
  • Το πρόβλημα είναι ότι πολλά από τα πράγματα μπορούν να καταστραφούν, όποτε πρέπει να σκεφτούν και να κατασκευάσουν μηχανισμούς που θα επιτρέψουν να φτάσουν στο έδαφος χωρίς να σπάσουν ή να σκορπίσουν.  
  • Στη δράση συμμετείχαν 19 μαθητές/ήτριες  της Ε΄ τάξης του 26ου ΔΣ Αχαρνών

Στην αρχή συζητήσαμε όλοι μαζί πιθανές λύσεις που θα μπορούσαν να δοθούν ώστε τα εφόδια να φτάσουν σε αυτούς που τα χρειάζονται χωρίς να καταστραφούν,  μερικές από αυτές τις ιδέες  ήταν:

 α 트로피코 6 다운로드. να το δέσουμε σε μπαλόνια

 β. να το δέσουμε με σκοινιά και να το κατεβάσουμε από το αεροπλάνο

 γ 컨셉 리더 다운로드. να φτιάξουμε ένα αερόστατο και να το ρίξουμε

 δ. να χρησιμοποιήσουμε αλεξίπτωτο

 ε jdk 1 6 0 download. να κάνουμε «ελαφριά» πακέτα που δεν θα έχουν πολύ βάρος και θα πέφτουν σιγά

 στ 다운로드. να το τυλίξουμε με υλικό συσκευασίας (πλαστικό με φούσκες αέρα)΄

  •  Κάποιες από αυτές τις λύσεις αποδείχθηκε ότι δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν,  όπως το να αυτή με χρήση σκοινιών δεμένων από αεροπλάνο για να κατέβουν με αυτά τα εφόδια ή το να χρησιμοποιηθεί  αερόστατο. 
  • Η ιδέα για χρήση ελαφριών πακέτων απορρίφθηκε, αφού  έγινε η δοκιμή να πεταχτεί ένα βαρύ και ένα πιο ελαφρύ πακέτο με καραμέλες από τον πρώτο όροφο και τη διαπίστωση ότι φτάνουν μαζί στο έδαφος 사이 툴 다운로드.
  • Για να βρεθεί η καλύτερη λύση ως πρόκληση ζητήθηκε από του μαθητές να καταφέρουν να ρίξουν ένα καλαθάκι γεμάτο με καραμέλες και ανοιχτό από την πάνω πλευρά από τον πρώτο όροφο χωρίς οι καραμέλες να πέσουν έξω από το καλαθάκι 다운로드.
  • Τα υλικά που δόθηκαν για χρήση στους μαθητές ήταν χαρτί γκοφρέ, σκοινί, μπαλόνια, υλικό συσκευασίας, συνδετήρες και σελοτέιπ και όποια άλλα υλικά μπορούσαν να βρουν στο χώρο του σχολείου 다운로드.
  • Οι ομάδες αρχικά αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν  μπαλόνια πάνω από καλαθάκι, να φτιάξουν αλεξίπτωτο από χαρτί γκοφρέ και να τυλίξουν τα δέματα με υλικό συσκευασίας (πλαστικό με φούσκες αέρα) 깔끔한 파워포인트 템플릿.

Στην πρώτη προσπάθεια η ομάδα που είχε χρησιμοποιήσει υλικό συσκευασίας για να καλύψει το κάτω μέρος του κουτιού με τις καραμέλες, διαπίστωσε ότι όταν το κουτί χτυπούσε στο έδαφος αυτό αναπήδαγε και οι καραμέλες έπεφταν έξω.

Η ομάδα με το αλεξίπτωτο είχε προβλήματα με το άνοιγμα του αλεξίπτωτου με αποτέλεσμα το κουτί να φτάνει στο έδαφος με το πλάι και ο καραμέλες να πέφτουν απ΄έξω.

Η ομάδα που χρησιμοποίησε μπαλόνια είχε μεγαλύτερη επιτυχία, παρόλο που δεν είχαμε μπαλόνια με ήλιο όπως ζήτησαν οι μαθητές. 

Στο επόμενο μάθημα αφού συζητήσαμε για τα προβλήματα που διαπιστώσαμε από τις αρχικές μας προσπάθειες οι ομάδες αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν συνδυασμούς διαφορετικών μηχανισμών. 

Η ομάδα που είχε χρησιμοποιήσει υλικά συσκευασίας «έσκασε» μερικές από τις «φούσκες» ώστε να μην αναπηδά το κουτί τους και έβαλαν και αυτοί μπαλόνια πάνω από το κουτί τους.

Η ομάδα με το αλεξίπτωτο προσέθεσε και αυτή πλαστικό με φούσκες στο κουτί της. Η ομάδα που είχε πάει καλύτερα την πρώτη φορά χρησιμοποιώντας μπαλόνια, έφτιαξε μια ιδιοκατασκευή με ένα «μαξιλαράκι» αέρα από ένα μπαλόνι στο κάτω μέρος του κουτιού τους.  

Οι δοκιμές των μαθητών με τις κατασκευές τους είχαν πολύ ζωντάνια. 

 

Δεν θα σας πούμε ποια ομάδα κέρδισε γιατί πιστεύουμε ότι όλοι κερδίσαμε και για να προσκαλέσουμε να κάνετε τις δικές σας δοκιμές.

Σημ. Μετά το τέλος των δοκιμών οι καραμέλες «εξαφανίστηκαν» …  και ήταν πολύ νόστιμες.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *