Οι μαθητές της  Ε τάξης με αφορμή τον επιταχυντή ENGINEERING ADVENTURES μέσα από μια σειρά διερευνητικών δραστηριοτήτων μπαίνουν στη διαδικασία σχεδιασμού κατασκευών που έρχονται να λύσουν πραγματικά προβλήματα που τίθενται χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους και απλά υλικά 다운로드.

Γεφύρια  και Γέφυρες 

9 Διδακτικές ώρες

  •   Με αφορμή την ενότητα του μαθήματος της γλώσσας «Κατασκευές» παρουσιάζονται διάφορες γέφυρες και γίνεται συζήτηση για τη χρησιμότητά τους για τις ανθρώπινες κοινωνίες, τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή τους και τα βασικά σχέδια που εφαρμόζονται ώστε να τους δίνεται η μέγιστη σταθερότητα 다운로드.

      Α΄ Φάση

    ·      Ως έναυσμα της δραστηριότητας χρησιμοποιήσαμε εικόνες από το διαδίκτυο, ενδεικτικά αναφέρουμε αυτές που επιστρέφουν ως αποτελέσματα από την αναζήτηση «γέφυρες» στο google αλλά και το δικτυακό τόπο της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου https://www.gefyra.gr/ιδιαίτερη συζήτηση έγινε για τα πετρόχτιστα γεφύρια με αφορμή το δικτυακό τόπο   http://www.petrinagefiria.com/ 다운로드.

    Η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τις ανάγκες που εξυπηρετούσαν και εξυπηρετούν  οι γέφυρες, την εξέλιξή τους,  τα υλικά κατασκευής τους, την επισήμανση των ιδιαίτερων αρχιτεκτονικών χαρακτηριστικών τους, ενώ εστιάσαμε στην ύπαρξη τόξων στο μέσον τους 다운로드.

    Στη συνέχεια οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες για να φτιάξουν τις δικές τους γέφυρες από χαρτόνι 폴라리스 다운로드.

    Οι ομάδες εργάστηκαν με διαφορετικές κατασκευαστικές προσεγγίσεις, αλλά και αλληλοεπιδρώντας μεταξύ τους 다운로드.

    Οι κατασκευές από τους μαθητές:  

previous arrow
next arrow
Slider

Β΄ φάση

  • Στο επόμενο στάδιο αυξάνει η δυσκολία και οι μαθητές κατασκευάζουν γέφυρες που μπορεί να ανοίγει το κεντρικό τους μέρος,  ώστε να μπορούν να περνάνε ανάμεσά τους «πλοία με μεγάλο ύψος» 다운로드. Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τα υλικά που περιέχονται σε TechCard kits.  (χαρτόνια προτρυπημένα, σύνδεσμοι, άξονες, νήμα, τροχαλίες, σύριγγες, ηλεκτρικοί κινητήρες, λάστιχα,…) 임상도 다운로드.
  • Το συγκεκριμένο υλικό με την ποικιλία των αντικειμένων του, προσφέρει ένα ασφαλές και φιλικό για τα παιδιά περιβάλλον δραστηριοτήτων, δίνοντας τους την ευκαιρία να κατασκευάσουν χρησιμοποιώντας προτρυπημένα χαρτόνια, συνδέσμους και άλλα εξαρτήματα απλές μηχανές και να πειραματιστούν με αυτές  (π.χ 가요 악보. τροχούς και άξονες, κεκλιμένα επίπεδα) αλλά και να συνθέσουν πιο σύνθετες κατασκευές με χρήση επιπλέον στοιχείων (ηλεκτρικούς κινητήρες, υδραυλικά συστήματα με σύριγγες, συστήματα τροχαλιών) 다본다 전용뷰어.
  • Οι μαθητές ακολουθούν  διαφορετικά κατασκευαστικά σχέδια προσθέτοντας μηχανισμούς μετακίνησης του οδοστρώματος και ανοίγματος των γεφυρών. Ομάδες μαθητών χρησιμοποίησαν βαρούλκα ή και ηλεκτρικούς κινητήρες με απλά ηλεκτρικά κυκλώματα συνδεμένα σε άξονες. Ενώ μια ομάδα μαθητών χρησιμοποίησε ένα «πνευματικό» σύστημα με σύριγγες συνδεδεμένες μεταξύ τους που η μετακίνηση της οδηγούσε σε αντίστοιχη μετακίνηση της άλλης. Με την ολοκλήρωση του μηχανισμού κίνησης οι μαθητές διακόσμησαν τις γέφυρές τους και τις παρουσίασαν.
previous arrow
next arrow
Slider

γ΄ φάση

Σε επόμενη συνάντηση οι μαθητές χρησιμοποίησαν Arduino που τα προγραμμάτισαν είτε με Scratch 4 Arduino είτε με mBlock. Οι μαθητές χρησιμοποιήσαν τα Arduino είτε για να δημιουργήσουν ένα σύστημα «φαναρίων» που θα επιτρέπει η θα απαγορεύει τη διέλευση από τη γέφυρα είτε για ελέγχουν την κίνηση σέρβο κινητήρων που έθεταν σε κίνηση τους μηχανισμούς μετακίνησης που είχαν οι γέφυρες.

previous arrow
next arrow
Slider

Βίντεο από τις κατασκευές μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *