H εκπαιδευτική διαδικασία στα σχολεία μας έχει αποτελέσει αντικείμενο επιστημονικής έρευνας


Επιστημονικές εργασίες που έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά συνέδρια με κριτές και δημοσιευθεί στα πρακτικά τους. Οι εργασίες αυτές έχουν βασιστεί στην εκπαιδευτική διαδικασία στα σχολεία μας.

  1. Patrinopoulos, M., & Karakosta, V. (2010). Olympic School Science Fair: Playful and Explanatory Hands-on Experimentation for Elementary School Students. Proccedings of 7th International Conference on Hands-on Science, (σσ 다운로드. 386-390). Rethymno
  2. Γιακουμάκη, Σ., & Τσουκνίδα, Μ. (2014). Φως στην τυφλότητα με τα μάτια της τεχνολογίας. Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε. (σσ. 1333-1342). Αθήνα: Επιστημονική ένωση εκπαιδευτικών για τη διάδοση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση.
  3. Γιακουμάκη, Σ. (2017). Διαφοροποιημένη διδασκαλία στα Μαθηματικά:. Αναζητώντας τις δυναμικές του σύγχρονου σχολείου (VII) (σσ 우리의 소원 다운로드. 159-163). Αράχωβα: Γρηγόρης.
  4. Ζεργιώτης, Α., Πατρινόπουλος, Μ., & Περρής, Φ. (2013). Συνεργασία σχολείου – οικογένειας στην εποχή της κρίσης: η περίπτωση των ΖΕΠ 26ου & 29ου Δημοτικών Σχολείων Αχαρνών. 14ο Πανελλήνιο συνέδριο ψυχολογικής έρευνας «Η Ψυχολογία σε κρίση-μους καιρούς». Αλεξανδρούπολη.
  5. Καλαποθάκη, Σ., & Γιακουμάκη, Σ. (2015). Από την Ωμεγαβήτα στην Αλφαβήτα. Η συμβολή των Τ.Π.Ε. σε μια… αλλιώτικη μάχη. Μια διδακτική πρόταση για τη διδασκαλία παραμυθιού στη Β΄ Δημοτικού. Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε 다운로드. (σσ. 1480 – 1488). Αθήνα: Νέος Παιδαγωγός.
  6. Καρακώστα, Β., & Καρκάνη, Ε. (2015). Ιστοριο-εξερευνώ την Ακρόπολη. Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε. (σσ. 1973-1982). Αθήνα: Νέος Παιδαγωγός.
  7. Καρακώστα, Β. (2017). Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: Διδακτική Προσέγγιση για τη διδασκαλία της πρώτης γραφής. Αναζητώντας τις δυναμικές του σύγχρονου σχολείου (VII) (σσ. 144-149). Αράχωβα: Γρηγόρης.
  8. Καρκάνη, Ε. (2017). Η εκπαιδευτική ρομποτική ως αφόρμηση για τη διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», (σσ 기상청 앱. 604 -614 ). Αθήνα.
  9. Μικρούλη, Α., & Στεφάτου, Π. (2017). Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Παραγωγής Γραπτού Λόγου σε μαθητές Γ τάξης Δημοτικού. Αναζητώντας τις δυναμικές του σύγχρονου σχολείου (VII) (σσ. 150- 158). Αράχωβα: Γρηγόρης.
  10. Πατρινόπουλος, Μ. (2017). Εκπαιδευτική ρομποτική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ανασκόπηση της μακροχρόνιας εφαρμογής στο σχολικό περιβάλλον μέσα από διαφοροποιημένες προσεγγίσεις. 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», (σσ 다운로드. 594-603). Αθήνα. ISSN 2529-0924, ISBN 978-618-83186-0-1
  11. Πατρινόπουλος, Μ. Α., & Κεφαλής, Χ. (2017). Όμιλοι επιστημών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης του 26ου & 29ου ΔΣ Αχαρνών. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών & Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. (σ. Υπό έκδοση). Ρέθυμνο: ΚΟΔΙΦΙΝΕΤ.
  12. Πατρινόπουλος, Μ. Α., Καρακώστα, Β., & Προμπονά, Π 마이크로소프트 인터넷 익스플로러. (2011). Βλέποντας τους ήχους» – Mια εκπαιδευτική πρόταση και εφαρμογή για τη διδασκαλία των κυμάνσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. 7ο Πανελλήνιο συνέδριο διδακτικής φυσικών επιστημών & νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση (σσ. 475 – 483). Αλεξανδρούπολη: Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία. .
  13. Στεφάτου, Π., & Πατρινόπουλος, Μ. (2017). Διαφοροποιώντας τη Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 전전전생 다운로드. Στο Π. Ορφανός, Γ. Σπυρόπουλος, & Σ. Στάικος (Επιμ.), Αναζητώντας τις δυναμικές του σύγχρονου σχολείου (VII).1, σσ. 136-143. Αράχωβα: Γρηγόρη

Διπλωματικές μεταπτυχιακές εργασίες βασιζόμενες σε εκπαιδευτικές εφαρμογές που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν στα σχολεία μας:

  1. Ιατρού, Π. (2018). Καινοτομία και έρευνα στην εκπαίδευση STEM: Μια μελέτη περίπτωσης για τον ρόλο καινοτόμων δράσεων στο Δημοτικό σχολείο 다운로드. Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, ΠΜΣ Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Μηχανικών. Αθήνα.
  2. Καρακώστα , Β. (2012). Η μελέτη του καιρού ως αφορμή και ευκαιρία για την κατανόηση των φυσικών μεταβολών – Μια διδακτική πρόταση για μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Eθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΠΜΣ Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Αθήνα 다운로드.
  3. Καρκάνη, Ε. (2016). Εκπαιδευτική Ρομποτική & Δημιουργική γραφή. Μια διδακτική πρόταση για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΠΜΣ Πληροφορική στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης . Αθήνα

 


Διπλωματικές μεταπτυχιακές εργασίες που βασίστηκαν στη μελέτη του μοντέλου διοίκησης των σχολείων μας:

  1. Μουστάκη, Μ 다운로드. (2015). Εκπαιδευτική ηγεσία και λήψη αποφάσεων στο ενταξιακό σχολείο: μια μελέτη περίπτωσης στο καινοτόμο πιλοτικό πρόγραμμα «Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ)». Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο / Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών, Πάτρα.
  2. Σιώκης, Π. (2017). Οργάνωση και διοίκηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων: Η περίπτωση του προγράμματος «Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας» σε δύο σχολικές μονάδες του Δήμου Αχαρνών. Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο , Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών, Πάτρα.

Διπλωματικές μεταπτυχιακές εργασίες που συμπεριέλαβαν τα σχολεία μας στο δείγμα μελέτης τους:

  1. Νικολακούλη, Ά. (2016). Επικοινωνία και Εκπαιδευτική Διοίκηση: Μελετώντας τις Επιπτώσεις της Κατάργησης των Γραφείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Βόλος.
  2. Τζωρτζάκη, Χ., (2015). Διερεύνηση και Αξιολόγηση του Πιλοτικού Προγράμματος «Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας. Ο Ρόλος της Ηγεσίας».   Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών / Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας, Αθήνα.